TRANSLATE

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

GOOGLE

Google
web Tentang cinta

CINTA MEMANG GILA

02.12 / Diposting oleh coebaylingg /

CINTA

Cinta.....


Semua orang berhak untuk memperkatakannya... Tidak kira lah sama ada untuk orang tersebut mempertikaikannya, merasainya, ataupun memikirkannya.. Bagi saya cinta itu abstrak... Walaupun kita mendalaminya ia tetap berasa tidak puas dengan setakat yang ada.......





Cinta.......


Kadang-kadang cinta itu boleh buat kita gila..... Namun teserah kepada cara individu tersebut untuk menerimanya.... Cinta tidak boleh dipaksa.... Andai ini caranya... ia akan membuat hidup seseorang merana..... maka, andai diri anda sendiri merasa terpaksa atau merasa kasihan terhadap seseorang yang anda cintai lebih baik anda berfikir panjang.... kerana anda kan membuat diri anda sendiri tidak gembira pabila anda berada disampingnya....


Cinta.......


Saya bukanlah seorang doktor cinta, tapi kalau sekadar untuk berbicara soal cinta saya akui saya mampu untuk melakukannya..... Dulu.... mungkin saya tidak mempercayai ikatan cinta itu.... Namun setelah saya sendiri mengalaminya... Saya sedar kita ini hidup untuk menyayangi antara satu sama lain.....


Cinta........


Adakah cinta itu gila????


Adakah cinta itu buta????


Adakah cinta itu palsu??????


Adakah cinta itu suci?????


Semua persoalan ini anda sendiri yang mengetahuinya jawapannya.......



print this page Print this page

0 komentar:

Posting Komentar